Patronaty burmistrza na pisemny wniosek

Urząd Miejski w Złotoryi Fot. Gabriela Kalinowska-Czakon
Urząd Miejski w Złotoryi

W BIP-ie pojawiło się zarządzenie burmistrza Złotoryi dotyczące udzielania Patronatu Honorowego Burmistrza Miasta Złotoryja.

W zarządzeniu czytamy między innymi, że patronat przyznawany będzie imprezom o zasięgu gminnym, regionalnym lub ponadregionalnym (krajowym, międzynarodowym), które wpisują się w zadania samorządu Gminy Miejskiej Złotoryja.

Przyznanie patronatu jest wyróżnieniem honorowym i nie stanowi deklaracji wsparcia finansowego lub organizacyjnego. Nie zwalnia organizatora z obowiązku dopełnienia wszelkich procedur przewidzianych prawem oraz uiszczania związanych z tym opłat i innych należności.

O patronat trzeba wystąpić na piśmie co najmniej 30 dni przed planowanym terminem imprezy. We wniosku oprócz danych dotyczących organizatora i wydarzenia trzeba  przedstawić krótką charakterystykę przedsięwzięcia i uzasadnić wpływ wydarzenia na promocję miasta. Odpowiedź w sprawie przyznania patronatu, organizator otrzyma nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Organizator, który uzyskał patronat, zobowiązany jest do poinformowania uczestników o tym wyróżnieniu honorowym oraz umieszczeniu informacji „Patronat Honorowy Burmistrza Miasta Złotoryja" wraz z herbem Miasta Złotoryja oraz strony internetowej  na materiałach związanych z imprezą. Udzielenie patronatu jest równoznaczne z udzieleniem zgody na zamieszczenie herbu Miasta Złotoryja.

Organizator ma obowiązek złożenia w terminie 30 dni po imprezie sprawozdania zawierającego opis przebiegu imprezy wraz z dokumentacją fotograficzną. Do sprawozdania należy dołączyć także kopie materiałów reklamowych i informacyjnych związanych z imprezą, o ile takie materiały powstały.


BIP Złotoryja
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
captcha To pole jest wymagane

Udowodnij ,że nie jesteś robotem, podaj wynik powyższego działania.