Czy to czary?

Projekt "Czy to czary" Fot. Archiwum własne
Projekt "Czy to czary"

Stowarzyszenie Edukacja Przyszłości dziękuje Zarządowi RPK i radnemu Pawłowi Macudze za finansowe wsparcie realizacji projektu edukacyjnego "Czy to czary" współfinansowanego przez Fundację PZU

Dziś odbyły się pierwsze zajęcia w ramach realizacji projektu "Czy to czary". Dzieci z klas: czwartej i piątej wykonywały eksperymenty, które będą prezentować maluchom ze złotoryjskich przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach.

Będą się uczyć nie tylko  wykonywać eksperymenty ale również pracy w grupie i przedsiębiorczości. Sami muszą przygotować niezbędne materiały, opracować plan, odpowiedzieć na pytania przedszkolaków, zachęcić do wspólnej zabawy, zrobić zdjęcia i nakręcić krótkie filmiki z pokazów.

Następnie podzielą się swoimi wrażeniami, prezentując swoje działania w formie notatek prasowych , sprawozdań i opowiadań na stronach internetowych szkół.

To wszystko byłoby jednak trudne, gdyby nie pomoc ludzi i instytucji, które rozumieją , jak ważne jest zdobywanie kluczowych umiejętności w warunkach pozaszkolnych.

Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się projektami, wie, że niezbędny jest tzw "wkład własny". Nie są to duże kwoty, ale donator wymaga tego niewielkiego zaangażowania finansowego - bez tego często nie ma mowy o dotacji.

W związku z tym bardzo dziękujemy Zarządowi RPK i radnemu Pawłowi Macudze za pomoc w częściowym dofinansowani wkładu własnego. O pozostałą część kwoty zwróciliśmy się do Urzędu Miasta i czekamy na decyzję, mając nadzieję na pozytywne rozstrzygnięcie. Pan burmistrz bowiem wielokrotnie deklarował chęć pomocy i zachęcał do realizacji projektów i pozyskiwania pieniędzy "z zewnątrz".

Dziękujemy również pani Iwonie Pierzchale za pomoc w realizacji projektu i zaangażowanie dzieci w nasze przedsięwzięcie.

Projekt

Więcej zdjęć


Zarząd Stowarzyszenia Edukacja Przyszłości
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
captcha To pole jest wymagane

Udowodnij ,że nie jesteś robotem, podaj wynik powyższego działania.