Burmistrz zatrudnił firmę zewnętrzną do pisania wniosków o dofinansowanie.

Urząd Miejski w Złotoryi Fot. Gabriela Kalinowska-Czakon
Urząd Miejski w Złotoryi

Urząd Miejski w Złotoryi w obliczu niepowodzeń w obszarze pozyskiwania środków z UE zatrudnił zewnętrzną firmę do pisania wniosków. W rejestrze umów widnieją obecnie trzy umowy z firmą Progress Consulting   na wykonanie usługi wykonania wniosku o dofinansowanie :

  • Ograniczenie niskiej emisji poprzez rozbudowę dróg rowerowych (skan jeszcze nie został zamieszczony w BIP). Kwota za wykonanie usługi - 19065,00 zł (projekt w trakcie oceny).
  • Rewitalizacja obszaru Starego Miasta w Złotoryi (skan umowy). Kwota za wykonanie usługi -22140,00 zł (projekt w trakcie oceny).
  • Ograniczenie niskiej emisji poprzez montaż OZE przez mieszkańców Pogórza Kaczawskiego (skan umowy). Kwota za wykonanie usługi - 4600,00 zł (projekt nie otrzymał dofinansowania).

Ponadto Urząd Miejski zapłacił  Dolnośląskiej  Agencji Rozwoju Gospodarczego za opracowanie dokumentacji dla projektu pn. Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Krotoszyce, Gminy Złotoryja i Gminy Miejskiej Złotoryja (skan umowy nie został zamieszczony w BIP). Kwota za wykonanie usługi-  22140,00 zł (projekt w trakcie oceny)

Wydział funduszy zewnętrznych i obsługi inwestora, według schematu organizacyjnego UM, liczy 4 osoby: naczelnik, inspektor ds inwestycji, inspektor ds programów pomocowych, inspektor ds rozliczeń.

To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
captcha To pole jest wymagane

Udowodnij ,że nie jesteś robotem, podaj wynik powyższego działania.