Masakra w wydziale komunikacji w Złotoryi
Temat przerabiany od dekad. Kolejki, tłum, nerwy , brak informacji- krążenie z papierami- oto obraz funkcjonowania wydziału komunikacji. Teraz dochodzi jeszcze brak możliwości rezerwacji poprzez system e-kolejka- nie działa przycisk: wybierz datę. Od dawna żadnych pozytywnych zmian-poza możliwością płacenia kartą.
I argumentacja na stronie starostwa naprawdę bawi:
"Szanowni Państwo, w związku z pojawiającymi się informacjami na temat nie funkcjonowania systemu E-kolejka, informujemy uprzejmie, że wcześniej wymieniony system jest sprawny. E-kolejka umożliwia rejestrację z tygodniowym wyprzedzeniem, a obecne problemy wynikają z dużej ilości klientów. Za niedogodności przepraszamy."
Po pierwsze w wydziale komunikacji zawsze jest duża ilość klientów. Po wtóre system nie działa sprawnie, bo nie można wybrać daty rejestracji, być może z powodu braku terminów, ale taka informacja nigdzie się nie pojawia.
Było kiedyś trzecie okienko i ono w niewielkim stopniu rozładowywało tłum, obecnie jest jednak zamurowane i podobno urzęduje tam kierownik wydziału. Panie urzędniczki dwoją się i troją, nie mają chwili odpoczynku. Klienci narzekają, że brak takich oddziałów w Wojcieszowie, Świerzawie i do starostwa zjeżdża się cały powiat, a warunki się nie zmieniają. Nikt w starostwie nie zauważył chyba faktu wzrostu ilości samochodów, co jest naturalne. To z kolei generuje większą ilość spraw i klientów.
Zapytaliśmy o opinię w tej sprawie radną powiatową panią Annę Melską, która powiedziała:
Wiem , że jest duży problem. Aby poprawić sytuację, został ogłoszony konkurs na dodatkowego pracownika w tym wydziale.
Lepiej późno niż wcale. Miejmy wobec tego nadzieję, że konkurs rozstrzygnie się w miarę szybko i choć trochę ułatwi życie złotoryjskim kierowcom.